המורה עם הציצי הגדול והרגליים המושלמות

אפשר להגיד שלאורך כל הילדות שלי המשיכה לכפות רגליים חירפנה אותי לחלוטין. עד גיל 18 בערך בכלל לא עניין אותי לא ציצי, לא תחת ולא כוס של בחורות. עניינו אותי אך ורק הכפות רגליים שלהן. הייתי ממש אובססיבי לנושא.

לדוגמא, כשעליתי לחטיבת הביניים, קיבלנו לכיתה מחנכת ממש פצצה. קראו לה מיכל והיא הייתה בערך בת 35. אני עד היום לא מבין איך הסכימו למורה שכזו ללמד ילדים בגיל בו ההורמונים הכי חוגגים. מיכל הייתה מרוקאית שזופה עם שיער בלונדיני מחומצן, גבוהה, חטובה ובעלת חזה טבעי ע-נ-ק! אי אפשר היה לפספס את זה שהוא טבעי. היא הייתה מגיעה תמיד עם חולצות צמודות שנתנו לראות איך כל הציצי נשפך ממנה, אבל בצורה יפה.

דומה למורה מיכל

כשדיברנו התלמידים ביננו לבין עצמנו על המורה מיכל, כולנו תמיד הסכמנו על כך שהיא בכלל הייתה אמורה לשחק בסרטי פורנו ולא ללמד תלמידים אומללים שכל הזמן צריכים להתרכז במה שהיא כותבת על הלוח במקום בציצי המטריף שלה.

אצלי הקושי להתרכז בשיעורים שלה היה גדול פי 10 מלכל האחרים.

הסיבה לכך היא פשוטה – כפות הרגליים שלה. למיכל היו כפות רגליים מושלמות שמייצרים אך ורק בגן עדן. היא תמיד הייתה מגיעה לשיעור עם סנדלים פתוחים, כאלה שאפשר היה לראות דרכם כל אצבע ואצבע ולהתענג על מה שרואים. הציפורניים שלה תמיד היו מסודרות ומושכות בלק אדום שפשוט היפנט וגרם לי לזיקפה מטורפת כל פעם מחדש כשהייתי מביט.

אני זוכר שכבר אחרי שבוע מתחילת הלימודים, כשכבר ממש נהייתי דלוק עלייה, ניגשתי ושאלתי אותה אם אני יכול להתחלף עם אחד מהתלמידים שיושבים הכי קרוב ללוח. אמרתי לה שיש לי בעיית ראייה ולכן אני מעדיף לשבת כמה שיותר קרוב ללוח כדי שאוכל לראות את מה שהיא כותבת כמו שצריך ובשביל שאהיה מרוכז יותר בשיעור עצמו. מיכל שתפסה את הבקשה שלי כבקשה של תלמיד רציני שמעוניין להצליח בלימודים, העריכה אותי מאוד על כך ומיד נענתה לי בחיוב.

מסכן נראה “סובל”

מה שאגב נכון, באמת הייתי תלמיד רציני, אבל יותר הייתי רציני לגבי הכפות רגליים שלה. הייתי חייב לראות אותן מקרוב. כמה שיותר, יותר טוב. את כל כיתה ז’, ח’ וט’, 3 שנים שלמות, העברתי בישיבה בשורה הראשונה של הכיתה וכל זה רק כדי שאוכל לתצפת מקרוב על הרגליים המופלאות שלה.

נמשכתי אלייה כל כך שלפעמים הייתי פשוט ניגש אלייה לחדר המורים כדי לשאול כביכול שאלה על משהו מהחומר הלימודי שלא הבנתי, כשהמטרה האמיתית שלי הייתה פשוט להיות בקרבתה. היא מאוד העריכה את הרצון שלי להצליח בלימודים ולכן תמיד הסכימה לעזור לי בשמחה גם אם זה היה על חשבון זמנה הפנוי בהפסקות.

אני לא אשכח איך פעם אחת היא נשארה איתי לבד בכיתה, לבקשתי, אחרי שכולם כבר הלכו הביתה כדי להסביר לי איך לפתור מספר בעיות במתמטיקה (כשבתכלס יכולתי ללמד אותה איך לפתור הכל). היא ישבה צמודה אליי במשך כחצי שעה וניסתה להסביר לי כל מה שכביכול לא הבנתי.

הייתי מילימטר מהמורה הכי סקסית בעולם, עם נקודת מבט מושלמת לכיוון הכפות רגליים והחזה העצום שלה. ריח הבושם המושך שלה נכנס לי עמוק לתוך האף ופשוט הרגשתי שאני בגן עדן. ניסיתי כל הזמן שהייתי איתה לסדר את המכנסיים שלי ככה שהיא לא תבחין בטעות כמה חזק עומד לי רק מעצם זה שהיא נמצאת לידי.

חלום

לא רציתי שזה יגמר. כדי למשוך קצת את הזמן איתה, שיחקתי אותה שאני מתקשה להבין את ההסברים שלה. מבחינתי הייתי נשאר איתה גם עד הלילה אך באיזשהו שלב היא אמרה שהיא מאוד נהנית לעזור לי אך הילדים שלה בבית מחכים לה ובכך היא סיימה לי את החצי שעה החלומית הזו.

כשחזרתי הביתה לא יכולתי להתאפק. הלכתי ישר לחדר שלי להסתגר ולפרוק את כל מה שלא יכולתי לפרוק בחצי שעה עם המורה מיכל. אני זוכר שלא הייתי צריך יותר מכמה שניות בודדות כדי לגמור רק מהמחשבות הכחולות שהתרוצצו לי בראש כששיחזרתי במוח איך הציצי והכפות רגליים שלה נראים במרחק של 2 ס”מ ממני.

מיותר לציין שאת כל השנים האלה העברתי בפנטזיות בלתי פוסקות עלייה. גם בלילות וגם בזמן השיעורים איתה כשהייתי פתאום מוצא את עצמי חולם עלייה בהקיץ ומגלה שהתחתונים שלי תכף עומדים להקרע מרוב שנעמד לי כל כך חזק. היא לא הייתה יוצאת לי מהראש.

מי לא היה רוצה להיות מתחת לכפות הרגליים המושלמות האלה?

כמעט בכל יום שהייתי חוזר הביתה אחרי שיעור איתה, הייתי ישר מתחיל לדמיין את עצמי יושב מתחת לשולחן שלה בכיתה ומלקק לה את כפות הרגליים בלי שאף אחד שם לב בזמן שהיא מסבירה את החומר הלימודי לתלמידים. הייתי מתעורר עם קרי לילה לפחות פעם אחת בשבוע וכמובן שיד ימין שלי התחזקה מאוד בשנים שלמדתי איתה ?

האמת שעברו כל כך הרבה שנים מאז ועדיין גם היום כשאני נזכר במורה מיכל החבר שם למטה מתעורר לו די מהר…

גם לכם הייתה מורה כזו שהייתם מפנטזים עלייה 24/7? שתפו בתגובות ?

4 תגובות בנושא “המורה עם הציצי הגדול והרגליים המושלמות

  1. וואי איזה סיפור מחרמן! מזכיר לי את המורה שלי שאומנם פחות נמשכתי לכפות רגליים שלה אלא יותר לתחת המהמם שהיה לה…היא הייתה תמיד מגיעה עם מכנסי עור צמודים שמבליטים לה את שני הפלחים…היה עומד לי כל השיעורים איתה היא היחידה שלא הייתי מבריז מהשיעורים שלה חחח

  2. כיף לקרוא את הפוסטים שלך דניאל … רק היום נכנסתי לבלוג בפעם הראשונה וכבר קראתי הכל בשקיקה!
    אני נמשכתי גם למורות שהיו לי יותר לסמכותיות שהייתה להן מולי, הייתי אוהב שהן היו צועקות עליי כשלא הייתי תלמיד טוב, לא ידעתי אז להסביר למה אני מתחרמן מזה שהן יורדות עליי מול כל הכיתה , זה היה פשוט כיף. היום בגילי המופלג אני יודע שאני מכור להשפלות …נראה לי שדי כמוך 🙂

    • תודה רבה אבי,
      אין ספק שסמכותיות מושכת. במיוחד שזה מגיע ממורה כוסית כמו זו שהייתה לי בבית הספר. עליי היא פחות הייתה צועקת כי באמת הייתי תלמיד טוב 😉

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *