סיפורי סקס – אחד מהסיפורים הכי הזויים שהיו לי (פעם ראשונה עם טרנסית)

מה נשמע חברים?? היו חסרים לכם סיפורי סקס מבית היוצר של דניאל חובב השליטה הנשית?? 🙂

כן, כבר כמעט 3 שנים שלא יצא לי לכתוב סיפורי סקס חדשים בגלל אילוצים מהחיים האישיים שלי. אבל אחרי מה שקרה לי אתמול עם בחורה מאתר ההכרויות XDATE החלטתי שאני פשוט חייב לשתף זאת עם הקוראים שלי.

אחת הסיבות שלא התאפשר לי לכתוב לכם סיפורי סקס לאחרונה היא שאני בתקופה מאוד לחוצה בעבודה ובקושי יוצא לי להפגש עם בחורות חדשות. פה ושם אני עדיין נכנס לאתרי הכרויות ולטינדר כדי לשמור על הגחלת אבל בפועל יש מעט מאוד פעילות בגזרה שלי לאחרונה.

שבוע שעבר התחלתי סתם מתוך שעמום רגעי בעבודה להתכתב עם בחורה שתפסה לי את העין מאתר XDATE. בעבר יצא לי להכיר משם די הרבה בחורות. לפחות שני סיפורי סקס שכתבתי בבלוג קרו לי דרך האתר הזה. אבל איכשהו בתקופה האחרונה היה לי יחסית חלש שם. זה דברים שבאים בגלים..מי כמוני יודע.

סיפורי סקס

תמונה הכי דומה שהצלחתי למצוא לשירז

מפה לשם, אחרי כמה שעות של התכתבות באתר אנחנו מחליטים לעבור לוואטסאפ כדי לקדם עניינים. לפי הפרטים שראיתי עלייה בפרופיל קוראים לה שירז והיא בת 26. התמונות שלה היו מהממות ברמה שלא האמנתי שזו באמת היא. התמונות הציגו בחורה בלונדינית וגבוהה (1.75) עם גוף של דוגמנית על.

לפי התמונות היה ניכר גם שעשתה מספר ניתוחים בפנים כדי לשפצר את עצמה. אני בדר”כ לא נמשך למנותחת יתר על המידה אבל במקרה הזה המנתח עשתה עלייה עבודה משובחת ביותר ככה שזה עבר אצלי את הסלקציה 🙂

אחרי כמה ימים של התכתבויות החלטנו לצאת לדייט שגרתי ללא ציפיות למשהו שיהיה מעבר. קבענו להפגש בערב יום העצמאות בשעה 20:00 ברושטילד בתל אביב ומשם לזרום לאן שיתחשק לנו.

שעה לפני המפגש, עשיתי אלייה טלפון כדי לוודא שבאמת נפגשים כמו שאני עושה בדר”כ. כבר קרה לי מספיק פעמים שבחורה שקבעתי איתה שכחה להגיע 🙂

זו הייתה שיחת הטלפון הראשונה מאז שהתחלנו להתכתב לפני שבוע.

היי שירז מה קורה?” שאלתי ראשון.

היי מאמי מה העניינים?” היא השיבה.

בשנייה הראשונה ששמעתי את הקול שלה הייתי קצת בשוק. חשבתי בהתחלה שמדובר באח שלה או שותף שלה לדירה, הקול שלה ממש אבל ממש לא היה נשמע נשי.

לקח לי איזה שנייה להבין מה הולך לפני שעניתי לה…”הכל בסדר שירז מה איתך? נפגשים עוד שעה כן?”.

איכשהו כנראה התקופה הארוכה שלא הייתי עם בחורות גרמה לי להוריד קצת את נורות האזהרה והמגננות. התכחשתי למה שהרגע שמעתי ואמרתי לעצמי שיש כאלו בחורות עם קול קצת צרוד שלא נשמעות נשיות במיוחד. לא רציתי ללכת עם המחשבות לכיוונים אחרים ולבטל את הדייט.

שעת המפגש הגיעה, אני מחכה לשירז על ספסל ברחוב רוטשילד מול מסעדת וונג למי שמכיר. שלחתי לה מיקום, היא סימסה לי בחזרה שהיא מאחרת בכמה דקות..הכל טוב…חיכיתי כמה חודשים למפגש עם בחורה, נחכה עוד כמה רגעים 🙂

תוך כדי שאני יושב על הספסל ומשחק קצת עם הטלפון, אני פתאום מבחין יחסית מרחוק בבחורה בלונדינית שצועדת לאיזור שלי. אני גם שם לב איך כל גבר ברחוב, אבל באמת כל גבר בלי יוצא מהכלל, כולם כולם, פשוט מסובבים אחריה את הראש. שברה את הצוואר לחצי מהרחוב לפחות.

מרחוק היא באמת נראתה בחורה שקשה לפספס. חשבתי ביני לבין עצמי “מה אין מצב שזו באמת היא….

וככל שהיא התקרבה לכיווני עוד ועוד הבנתי שיש מצב שאני טועה ושזו כנראה שירז. בשנייה שהיא התייצבה מולי ושאלה האם אני דניאל, הבנתי שבחורה רגילה – היא לא…

להגיד לכם שזה הפריע לי? כן..קצת..אתם יודעים…זה סוג של דבר מינימלי ובסיסי שחשבתי שאולי היה מגיע לי לדעת לפני המפגש.

ומצד שני…

כולנו כבר יודעים שקוראים לי דניאל ושהשם הנרדף שלי הוא “לוזר עם נשים”. ככה שאם צריך להפגש עם אישה טרנסית ולקבל ממנה קצת בתחת בפעם הראשונה בחיי, זה לא משהו שנתון להחלטתי כנראה 🙂

האמת שאם להיות כנה יוצא לי פה ושם לקרוא סיפורי סקס על טרנסיות ולראות קצת פורנו של בחורות עם הפתעה בין הרגליים. אני בטוח שזו פנטזיה שעוברת ללא מעט גברים, אולי לא ישר מגיל ילדות,

אבל זה משהו שכן יכול להתפתח עם הזמן.

סיפורי סקס

כל סטרייט יתחרמן מתמונה כזו

אז בחזרה למפגש עם שירז, בשנייה שקלטתי שמדובר בטרנסית, החלטתי פשוט להתנהג כרגיל ולא להתחיל לחפור עם שאלות מיותרות. הרי ברור לשנינו בשלב הזה שאני כבר יודע שהיא טרנסית, לא צריך להיות גאון גדול. ואם מה שאני רואה לא מתאים לי אז הייתי יכול פשוט להגיד לה שלא מתאים וללכת משם.

אבל החלטתי להשאר.

סיקרן אותי לבדוק את הגבולות שלי בקטע הזה. למי שזוכר סיפורי סקס שהייתי מספר בעבר, באחד מהם הייתי קרוב מאוד לבולבול גדול ומאיים וכבר אז גיליתי על עצמי שזה די מחרמן אותי.

ובכלל מעבר לסקרנות שלי, אם לשים את היד על הלב, שירז היא באמת בחורה מאוד יפה ומושכת. לא יעזור כלום, כל סטרייט שהיה עומד לידה היה מתחיל לפנטז עליה.

החלטנו שנזרום לפאב שהיה קרוב לידנו ונרים כמה צ'ייסרים לכבוד יום הולדתה של המדינה 🙂

סיפורי סקס

הייתם מזהים שזו קוקסינלית?

לא היה צריך הרבה בשביל ששנינו כבר נהיה שיכורים גמורים. אחרי חצי שעה שישבנו ושתינו, החלטנו טיפה להסתובב, ברגע שניסינו לקום ראינו ששנינו לא בדיוק 100% וקצת קשה לנו ללכת.

שירז הציעה לי שאבוא אלייה להרגע קצת עד שהאלכוהול יירד. משהו שכנראה בחורה רגילה בחיים לא הייתה מציעה לי. בחורה רגילה כנראה הייתה נפרדת ממני לשלום כבר באותו הרגע…

התחלנו לצעוד לכיוון הבית שלה, אחרי הליכה של כרבע שעה נכנסנו לדירתה הקטנטנה ברחוב אלנבי. התיישבנו שנינו על המיטה שלה שהיא בעצם גם הסלון וגם השולחן של הבית.

סיפורי סקס עם טרנסית – משהו שבחיים לא חשבתי שיקרה

דבר הוביל לדבר והתחלנו להתנשק. האמת שלא הרגיש לי בכלל שאני מתנשק עם מישהי שהיא איננה בחורה רגילה. היא אפילו חירמנה אותי בצורה שלא הרבה בחורות הצליחו לחרמן אותי ברמה כזו.

כשהגיע השלב של הורדת הבגדים, הייתי קצת בסטרס. בכל זאת. בחיים שלי לא הייתי עם טרנסיות ולא ידעתי כל כך איך להתנהג ומה אני אמור לעשות ברגע שמעורב פה בולבול נוסף בתמונה שהוא לא שלי.

שירז ראתה שאני מעט נבוך ולא יודע את המלאכה ומיד לקחה את המושכות.

בוא אני אפנק אותך קצת…” היא לחשה לי באוזן תוך כדי שהיא מפשילה ממני את הג'ינס ומיד לאחר מכן גם את התחתונים.

אני קצת קפאתי ובאמת נתתי לה לקחת את היוזמה. באופן מוזר ומפתיע הזין שלי עמד כל כך חזק שאני מוכרח לציין שלא זכור לי שאי פעם הוא עמד לי ככה.

בלי יותר מדי הקדמות, שירז שעדיין הייתה לבושה כולה, התחילה למצוץ לי את הזין בצורה מאוד נעימה ומקצועית. ניתן היה להבחין בקלות שיש לה ניסיון רב בתחום. כנראה עצם העובדה שגם לה יש זין משל עצמה עוזרת לה להבין מה הגבר אוהב בזמן הירידה.

הייתי קרוב מאוד לגמור כבר אחרי דקה אחת של מציצה (לוזר זוכרים?)… ומיד עצרתי אותה. לא רציתי שנגמור את העניין כל כך מהר. רציתי עוד לחקור גם את הגוף שלה ולראות מה יש לה להציע לי.

אפשר לראות אותו?” שאלתי אותה תוך כדי שאני מצביע לאיזור הבולבול שלה.

אתה בטוח שאתה מוכן לזה?” היא שאלה.

לא נראה לי…” עניתי לה עם חיוך.

בוא ותרגיש אותו בעצמך” היא לחשה לי תוך כדי שהיא לוקחת את היד שלי ומצמידה אותה לבולבול שלה דרך המכנסיים שלה. אני מודה שפשוט הייתי בסוג של שוק מעצמי שאני בכלל נמצא בסיטואציה שכזו. חשבתי שאני באיזה חלום או בתוך איזה סצנה של סיפורי סקס על קוקסינליות שיצא לי פעם לקרוא.

סיפורי סקס

המבט המאיים מלמעלה

הזין שלה היה יחסית רך בזמן שהיה בתוך המכנסיים אבל היה ניתן להבחין בגודל מכובד בהחלט. בטח שיותר גדול משלי גם כששלי עומד הכי חזק ושלה הכי רפוי.

אחרי שקצת ליטפתי לה אותו דרך המכנס, שאלתי אותה בצורה מנומסת “את מרשה לי להוריד?

היא הנהנה לי עם הראש שכן. בלי לחשוב יותר מדי תפסתי את המכנסיים שלה ביחד עם התחתונים ופשוט הורדתי לה אותם במכה. הייתה בי סקרנות עצומה לראות מה מסתתר לה שם.

אחרי שכבר מיששתי לה אותו דרך המכנס, לא הופתעתי בכלל לגלות שיש לה כלי במידות נאות ביותר. בואו נגיד שהייתי שמח אם היה לי חצי ממה שיש לה. ועוד בזמן שהוא לא עמד כמעט בכלל.

היא הסבירה לי שהיא על הורמונים ושכרגע קצת קשה להעיר אותו. התקרבתי אליה והנחתי את הראש שלי באיזור המפשעה שלה תוך כדי שאני מתחיל לשחק לה עם האיבר כמו ילדון עם צעצוע חדש שקנו לו בטויז אר אס.

פחדתי לעשות איתו יותר מדי ובעיקר העברתי אותו מיד אחת שלי ליד השנייה תוך כדי שאני נהנה להרגיש את המשקל היחסית כבד שלו שנוחת לי על כף היד בכל פעם.

אחרי כמה דקות של משחק, ממש כמו ילד קטן ומבסוט, ראיתי שהזין שלה עדיין לא מראה סימני חיים במיוחד. שאלתי אותה “מה אפשר לעשות בכדי לראות אותו בגודל המלא שלו?

בוא ואראה לך” היא ענתה.

היא תפסה את הבולבול שלה, קירבה אותו לאיזור הפנים שלי והורתה לי לפתוח את הפה.

אמנם הייתי בשיא החרמנות שלי אבל איכשהו עדיין מעט חששתי להכניס את הזין שלה לפה שלי. ידעתי שמהנקודה הזו כבר לא תהיה דרך חזרה. היא בטח תרצה לזיין לי את הפה עם הבולבול שלה וזה לא משהו שאני אי פעם אוכל להתנער ממנו במחשבה שלי.

למרות הכל, ועל אף המחשבות המעכבות, החלטתי שאם אני כבר פה, אז אני הולך על זה עד הסוף. פתחתי את הפה ונתתי לה להשחיל את הנחש שלה עד לאיזור הגרון שלי.

היא בעדינות החלה להכניס ולהוציא אותו מהפה שלי ומדי פעם גם להתחכך לי על הפנים. לאט לאט הגבירה את הקצב תוך כדי שאני מרגיש איך הוא מתקשה לי בתוך הפה וממלא לי את כל החלל.

הוא גדל באופן כזה שלא יכולתי לנשום כמעט וביקשתי ממנה שטיפה תוציא אותו. לא ידעתי איך להתנהל בסיטואציה הזו וקיוותי שאני לא עושה לעצמי פאדיחות.

שירז הייתה ממש חמודה ולא לחצה עליי בכלל. ניכר עלייה שהיא אוהבת לגרום לגברים סטרייטים ליפול בקסם שלה ולבסוף להביא אותם לכך שימצצו לה את הזין.

אחרי כמה דקות שהזין שלה היה לי בפה כבר ממש הרגשתי בנוח איתו. התחלתי מיוזמתי למצוץ לה ולענג אותה בזמן שאני מרגיש שהוא כל כך קשה בתוך הפה שלי עד כדי כך שפחדתי שהיא תגמור לי אל תוך הגרון.

סיפורי סקס

זה בערך הגודל של הזין של שירז

היא אמרה לי שאין צורך לדאוג ושבגלל ההורמנים אין מצב שהיא תצליח לגמור גם אם היא ממש תרצה.

אחרי כמה דקות שהיא פימפמה לי את הפה היא שאלה אותי אם בא לי לזיין אותה. האמת שממש אבל ממש לא התחשק לי לזיין אותה באותם רגעים. היה לי יותר בוער לעשות אהבה עם הבולבול היפה שלה ולנשק לה אותו נשיקות קטנות מכל זוית. ממש נהיינו חברים קרובים אני והזין שלה.

היא ראתה כמה שאני מתלהב ממנו והמשיכה לתת לי להנות עד שבשלב מסויים היא התחילה לתפוס את הזין שלי ולעשות לי ביד. זה היה ממש נעים מצד אחד למצוץ לה את הזין ומצד שני לקבל ממנה ביד.

הסיטואציה הייתה יותר מדי מחרמנת בשבילי וכעבור כ2-3 דקות שבהן ממש ניסיתי להחזיק את עצמי לא לגמור, כל מה שהצטבר לי במשך החודשים האחרונים התפרץ החוצה כמו הר געש. חלק מהשפיך שלי עף לה ישר לתוך הפנים והיא ממש קיבלה את זה בהומור חמו. בדר”כ עם בחורות רגילות זה לגמרי לא היה עובר לי בשלום.

היא הלכה לשירותים להביא נייר לח והחלה לנגב אותי ואותה. נשכבנו שנינו על המיטה גמורים מעייפות אך מרוצים מהחיים. נשארתי לישון אצלה את הלילה ובבוקר לפני שעזבתי סיכמנו שנעשה זאת שוב בקרוב 🙂

אז אני דניאל, מכור לשליטה נשית ושליטה של כפות רגליים, יכול להוסיף לרשימת סיפורי סקס גם חוויה עם קוקסינלית…מה היה מאמין…

נתראה בקרוב 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *